• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Всеобуч для батьків

Корисні посилання

сайт Міністерства освіти і науки України wym-1393534201542

Електронна реєстрація в дошкільні заклади https://reg.isuo.org/

Вікіпедія - вільна енциклопедія: http://uk.wikipedia.org

Безпека дітей в Інтернет: http://www.onlandia.org.ua

Онлайн карти світу: http://maps.google.com

Музеї України: фото, статті: http://prostir.museum

Спільна діяльність педагогічного колективу дошкільного закладу та батьківської громадськості є одним з напрямків діяльності дошкільного закладу.


Як зазначається в інструктивно-методичному листі МОНУ від 04.10.07 № 1/9-583 «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади»: не всі батьки спроможні оволодіти спеціальними знаннями, навичками, вміннями щоб правильно здійснювати навчально-виховний процес в умовах сім'ї та послідовно розвивати своє педагогічне мислення.

Тому основним завданням дошкільного закладу є:

· охоплення дошкільною освітою дітей мікрорайону, які не відвідують дошкільні навчальні заклади;

· надання фахової допомоги батькам у питаннях виховання та навчання дітей, залучення батьків до активної співпраці;

· формування усвідомленого батьківства в родинах, позитивних установок у спілкуванні з дитиною.

Підходи до співпраці ДНЗ з сім’ями вихованців здійснюються за принципами:

  • пріоритетності родинного виховання;
  • орієнтації на інтереси, потреби і запити сім’ї;
  • диференційованого підходу до роботи з батьками (урахування соціального статусу, педагогічної культури, відношення до виховання дітей, освіченості).

Робота з батьками здійснюється відповідно до розділу річного плану ДНЗ.

В цьому розділі визначені форми та зміст роботи дошкільного закладу з батьківською громадою.

Взаємодія педагогів дошкільного навчального закладу з батьками дітей розпочинається з моменту першої зустрічі, у рамках педагогічного супроводу періоду адаптації малюків. Для успішного співробітництва педагогів із батьками використовуються різноманітні форми взаємодії:

  • індивідуальні: анкетування, діагностування, індивідуальні бесіди та консультації батьків з метою вивчення сімей, їх соціального статусу для здійснення диференційного підходу до роботи з родиною. Дані є підставою для складання соціального паспорту сімей;
  • групові: консультації, гуртки за інтересами, творчі зустрічі, вечори запитань та відповідей, зустрічі з цікавими людьми (лікарі, юристи, вчителі тощо);
  • наочно-письмові: батьківські дошки, фотовітрини, інформаційні стенди, буклети, пам’ятки, візитки є засобами пропаганди педагогічних знань, які найбільше подобаються батькам;
  • колективні: батьківські збори, конференції, святкові ранки, Дні відкритих дверей, тощо.

Матеріали в батьківських центрах постійно поповнюються, змінюються педагогами, відповідно до життя дошкільного закладу (групи) та планів роботи.

Консультації та інформаційні листки, підготовлені педагогами, відповідають запитам батьків, потребам часу, вимогам сучасної дошкільної освіти.

/Files/images/DSCN0028.jpg

Для правової просвіти батьків оформлені тематичні папки. Для здійснення зворотного зв’язку з родинами працює «Скринька побажань», «Запитуйте-відповідаємо».

З метою визначення ступеню задоволеності батьків якістю наданих освітньо-виховних послуг та умов перебування дітей в дошкільному закладі проводиться анкетування, тестування, співбесіди.

/Files/images/IMG_0016.jpg

В дитячому садку спланована та проводиться робота по забезпеченню якісної організації та проведення фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходів, свят, розваг, змагань. («Тато, мама і я – спортивна сім’я».) Ці заходи зближують батьків та педагогів, приносять задоволення дітям, сприяють взаєморозумінню підвищенню рівня освітнього процесу в ДНЗ та родинах.

Добре зарекомендувала себе така форми взаємодії з батьками як участь в оформленні виставок ( моделювання з паперу, техніка квілінгу, солоного тіста, природного матеріалу), організація фотовиставок, фото вернісажів, це дає змогу кожній родині проявити ініціативу, самостійність, творчість та вигадку.

Однією з колективних форм роботи є робота батьківського комітету.

Батьківський комітет закладу створений та діє у відповідності до Примірного Положення про батьківські комітети (раду) ДНЗ, затвердженого наказом Міносвіти і науки, молоді та спорту України від 26.04.2011 року № 398, опікується організаційно-господарськими питаннями, питаннями оздоровлення, харчування дітей, захисту їх прав та іншими.

Робота батьківського комітету спланована і проводиться у відповідності до плану дошкільного закладу №3 на поточний рік.

Загальні батьківські збори в ДНЗ №3 проводяться двічі на рік, проходять при активній участі батьків. В їх проведенні використовуються активні форми роботи: елементи тренінгу, консіліуми, мозковий штурм та інш.

Протоколи батьківських зборів ведуться, в них зазначена кількість присутніх, питання, які заслуховувались, та виступи. Рішення зборів конкретні, з зазначенням терміну виконання та відповідальної особи.

Матеріали батьківських зборів оформляються в папки та зберігаються.

В основу взаємодії ДНЗ і сім’ї покладено партнерство і співробітництво, які дозволяють вирішувати більшість проблем, що стоять перед адміністрацією і батьківською громадою по створенню оптимальних умов для всебічного розвитку дітей.

Кiлькiсть переглядiв: 1655

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Травень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031